For os bygger et succesfuldt samarbejde på gensidig tillid mellem leverandør og kunde.
Med en åben og transparent tilgang er det vigtigt, at vi forstår og tør udfordre hinanden. Når samarbejdet er vellykket, er vores medarbejdere i stand til at yde et højt serviceniveau og derigennem understøtte vores kunders forretning.
Bæredygtige løsninger er en kerneværdi for SERWIZ. De er en integreret del af den måde, vi arbejder på, og rammen er FN’s verdensmål.
Vi arbejder struktureret med metoder til f.eks. at begrænse madspild og at nedsætte mængden af kød i vores kantiner. Vores rengøringsprodukter er som udgangspunkt miljømærkede og som minimum biologisk nedbrydelige.
Sammen med vores kunder finder vi ud af, hvordan vi bedst understøtter netop deres overordnede mål, prioriterer tiltagene og måler på effekten for klima, miljøpåvirkning, energiudledning, affald m.m.
Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har ordentlige arbejdsforhold og trives i deres dagligdag ude hos vores kunder.
Medarbejderne er vores vigtigste ressource. De skal kunne koncentrere sig om kerneforretningen ude hos vores kunder, og når de har det godt, øger det kvaliteten af den service, de leverer hos vores kunder. De skal kunne holde i mange år. Derfor passer vi godt på dem.
Vi indsamler og analyserer data og omsætter resultaterne til konkret handling.
Ved hjælp af data begrænser vi spild, holder fokus på bæredygtighed og handler, så leverancen holdes på sporet.
Data er også grundlag for al vores innovation, så vi lader os styre af viden fremfor mavefornemmelser.
Vi bygger vores innovation på data. Ved at opsamle, analysere og anvende data kan vi træffe de rigtige beslutninger og sammen med vores kunder nå de mål, vi har sat. Gennem konstant udvikling af f.eks. vores kantinekoncepter opmuntrer vi vores kunder og brugere til at foretage sunde livsvalg.
Hvem er vi
Vi udfordrer os selv, hinanden og vores kunder med fokus på forståelse og indsigt. Jo mere åbenhed og transparens vi kan skabe i samarbejde med vores kunder, des bedre bliver outputtet.