• 01

    Transparens

    For os bygger et succesfuldt samarbejde på gensidig tillid mellem leverandør og kunde.

    Med en åben og transparent tilgang er det vigtigt, at vi forstår og tør udfordre hinanden. Når samarbejdet er vellykket, er vores medarbejdere i stand til at yde et højt serviceniveau og derigennem understøtte vores kunders forretning.

  • 02

    Bæredygtighed

    Bæredygtige løsninger er en kerneværdi for SERWIZ. De er en integreret del af den måde, vi arbejder på, og rammen er FN’s verdensmål.

    Vi arbejder struktureret med metoder til f.eks. at begrænse madspild og at nedsætte mængden af kød i vores kantiner. Vores rengøringsprodukter er som udgangspunkt miljømærkede og som minimum biologisk nedbrydelige.

    Sammen med vores kunder finder vi ud af, hvordan vi bedst understøtter netop deres overordnede mål, prioriterer tiltagene og måler på effekten for klima, miljøpåvirkning, energiudledning, affald m.m.

  • 03

    Ordentlighed

    Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har ordentlige arbejdsforhold og trives i deres dagligdag ude hos vores kunder.

    Medarbejderne er vores vigtigste ressource. De skal kunne koncentrere sig om kerneforretningen ude hos vores kunder, og når de har det godt, øger det kvaliteten af den service, de leverer hos vores kunder. De skal kunne holde i mange år. Derfor passer vi godt på dem.

  • 04

    Digitalisering

    Vi indsamler og analyserer data og omsætter resultaterne til konkret handling.

    Ved hjælp af data begrænser vi spild, holder fokus på bæredygtighed og handler, så leverancen holdes på sporet.

    Data er også grundlag for al vores innovation, så vi lader os styre af viden fremfor mavefornemmelser.

  • 05

    Innovation

    Vi bygger vores innovation på data. Ved at opsamle, analysere og anvende data kan vi træffe de rigtige beslutninger og sammen med vores kunder nå de mål, vi har sat. Gennem konstant udvikling af f.eks. vores kantinekoncepter opmuntrer vi vores kunder og brugere til at foretage sunde livsvalg.

Hvem er vi

Facility management er mere, end du tror

Vi udfordrer os selv, hinanden og vores kunder med fokus på forståelse og indsigt. Jo mere åbenhed og transparens vi kan skabe i samarbejde med vores kunder, des bedre bliver outputtet.

Louise Feldt: CCO Innovation og bæredygtighed
John Mortensen: District Manager Ude hos kunden
Kristine Weng Thorvildsen: CHRO Vores medarbejdere
Christian Lunner: CEO Hvem er SERWIZ?
Ulrika Øksenholt: CFO Kontraktøkonomi

Bliv en del af en inspirerende og motiverende arbejdsplads

Alle – som i hver og én af vores medarbejdere – er alfa og omega, for at vi kan levere et ordentligt produkt til vores samarbejdspartnere.

Bliv en del af SERWIZ:

Se ledige stillinger