Service Reception

Lad os sørge for at tage godt imod
dine kunder

Se alle services

Intet smitter som et smil på læben

SERWIZ’ servicemindede personale leverer alt inden for gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge- og hostservices, intern postomdeling og varemodtagelse.

En receptionist er virksomhedens ansigt udadtil og den første, gæsten møder. Receptionisten er derfor også en vigtig nøgleperson, der får dagen til at køre på skinner for folk omkring sig, uanset krav og ønsker fra gæster og kunder. Med et smil og god service hjælper SERWIZ andre trygt videre.

Giv det bedste førstehåndsindtryk med en imødekommende og kompetent reception.

  • Bestem, hvor mange timer du ønsker om ugen

  • Kan skaleres op og ned med kort varsel

  • Vi tager udgangspunkt i din hverdag

Vi gør mere end blot at besvare din telefon

Det får du ud af at arbejde med SERWIZ.
Kontakt os allerede i dag

Professionelle receptionister

Vores servicemindede og erfarne personale leverer alt fra gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge- og hostservices til intern postomdeling og varemodtagelse.

Transparent samarbejde

Vores tilgang er et åbent og transparent samarbejde, hvor vi udfordrer hinanden og løser problemer, inden de udvikler sig. På den måde lykkes det os som regel at opnå høj kundetilfredshed.

Ingen forpligtigelser

Hos SERWIZ passer vi godt på vores personale. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og det er vigtigt for os, at de har ordentlige arbejdsforhold og trives i deres dagligdag ude hos vores kunder.

Kontakt John for en uforpligtende telefonsamtale

SERWIZ består af mere end 2400 dedikerede og passionerede medarbejdere. Mød flere af os under kontakt siden.

Find kontakt

Book en serviceminded og smilende receptionist hos SERWIZ

Har du en virksomhed, hvis reception mangler en receptionist? Hvorfor så ikke booke én gennem SERWIZ? Gennem os kan du booke den perfekte receptionist til din reception, og du kan helt selv bestemme, hvor meget eller hvor lidt du vil gøre brug af vores service. Vi kvitterer blot med serviceminded personale, der altid møder dine kunder eller gæster med et smil. Vi kan desuden varetage flere forskellige opgaver indenfor receptionist service faget, og dem kan du læse meget mere om lige her på siden. Så læs med og bliv klogere på, hvad vi kan hjælpe dig med.

Hvorfor er det vigtigt med en imødekommende receptionist i min reception?

Som sagt, så leverer vi receptionist service til flere forskellige formål. Det betyder også, at vores personale er uddannede og har erfaring indenfor flere forskellige opgaver. Du kan derfor trygt regne med, at de ved, hvordan de løser de mest gængse receptionist opgaver til UG. Vi tilbyder blandt andet gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge service, hostservice, intern postomdeling og varemodtagelse. Og alt imens opgaverne bliver løst, udstråler vores receptionister altid imødekommenhed. Hos SERWIZ ved vi nemlig godt, hvor vigtig receptionisten er i en reception. Receptionisten er virksomhedens ansigt udadtil, og det er ligeledes det første ansigt, som dine gæster møder. Af netop den grund er din receptionist også en nøgleperson for din virksomhed, og han eller hun er en medarbejder, der er essentiel for at dagligdagen kan køre på skinner. Vores receptionister imødekommer krav og ønsker fra både gæster og kunder, og med et stort smil og altid god service hjælper SERWIZ andre trygt videre. Giv det bedste førstehåndsindtryk med en imødekommende og kompetent reception.

Vi skræddersyr den bedste reception til din virksomhed

Vælger du vores reception service, har du, som sagt, mulighed for helt selv at bestemme, hvor meget eller hvor lidt du ønsker hjælp fra vores receptionister. Men ikke nok med det, så kan den løsning, du vælger, også skaleres op og ned med kort varsel – det kan blandt andet være, at du har mere spidsbelastede perioder end andre. Vi finder en dyd i at skræddersy en service, der passer til dig og din virksomhed. Og derfor lader vi det også, næsten, være helt op til dig, hvordan du ønsker, at vores samarbejde skal se ud. Når vi kommer med vores udkast til, hvordan vi kan hjælpe dig, tager vi altid udgangspunkt i din og dine medarbejders hverdag og kommer med konkrete input til, hvordan vores reception service helt præcist kan være med til at gøre jeres hverdag nemmere samt, hvordan den således kan skabe værdi. Du kan helt selv bestemme, hvor mange timer du ønsker at booke en receptionist om ugen, og så sørger vi for, at han eller hun altid møder op til tiden!

Hos SERWIZ vægter vi trivsel

Når du booker en receptionist til din reception hos SERWIZ, kan du trygt lægge dig til at sove om natten velvidende om, at han eller hun klarer tjanserne i receptionen til perfektion. Vi uddanner nemlig vores personale, så de under alle omstændigheder er servicemindede, effektive og ikke mindst imødekommende overfor både dig, dine medarbejdere og dine gæster. Desuden har vores personale flere års erfaring – og det gælder i alle de opgaver, som vi tilbyder at hjælpe dig og din virksomhed med. Med det sagt, så går vi også utroligt meget op i, at vores personale har det godt. Vores medarbejdere er vores allervigtigste ressource, og derfor går vi naturligvis også altid meget op i, at de arbejder under ordentlige arbejdsvilkår samtidig med, at de i trives i dagligdagen ude ved vores kunder. Med andre ord: booker du en receptionist til din reception gennem SERWIZ, er det utroligt vigtigt for os, at han eller hun får en god og behagelig dagligdag i din virksomhed. Deres trivsel er vores prioritet #1.

Få et åbent og transparent reception samarbejde med os

Det betyder også, at vi så vidt som muligt prøver at gøre vores samarbejder så åbne og transparente som muligt. Ligesom vi bestræber os på at være transparente med dig, så forventer vi også, at du er transparent med os. Vi ønsker at udfordre vores kunder, ligesom vi på samme vis ønsker at blive udfordret af jer. Således bliver vi alle udviklet på både vores svage og stærke sider, og vi oplever, at vi på denne måde kan løse problemer, inden de udvikler sig. Det er også på denne måde, at det er lykkes for os at opnå en høj kundetilfredshed blandt vores kunder.

 

Kontakt os for yderligere information eller et uforpligtende tilbud

Hos SERWIZ står vi naturligvis ikke blot på spring med de bedste receptionister til din reception, vi tilbyder også en kundeservice, der er over det sædvanlige. Så mangler du en hamrende dygtig og erfaren receptionist til dit hotels reception? Eller ønsker du blot at uddelegere forskellige opgaver fra den allerede eksisterende reception? Så kontakt vores support, der sidder klar til at hjælpe dig. du kan skrive til os på troels.elmstrom@serwiz.dk eller du kan give os et kald på +45 41 68 79 03. Vi stræber altid efter at besvare alle spørgsmål og andre henvendelser så hurtigt som muligt, og vi er altid ærlige og hjælpsomme. Vi tager desuden imod alle spørgsmål med et smil – og vi glæder os til at høre fra dig!