Service Reception

Lad os sørge for at tage godt imod
dine kunder

Ser alle services

Intet smitter som et smil på læben

SERWIZ’ servicemindede personale leverer alt inden for gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge- og hostservices, intern postomdeling og varemodtagelse.

En receptionist er virksomhedens ansigt udadtil og den første, gæsten møder. Receptionisten er derfor også en vigtig nøgleperson, der får dagen til at køre på skinner for folk omkring sig, uanset krav og ønsker fra gæster og kunder. Med et smil og god service hjælper SERWIZ andre trygt videre.

Giv det bedste førstehåndsindtryk med en imødekommende og kompetent reception.

  • Bestem, hvor mange timer du ønsker om ugen

  • Kan skaleres op og ned med kort varsel

  • Vi tager udgangspunkt i din hverdag

Vi gør mere end blot at besvare din telefon

Det får du ud af at arbejde med SERWIZ.
Kontakt os allerede i dag

Professionelle receptionister

Vores servicemindede og erfarne personale leverer alt fra gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge- og hostservices til intern postomdeling og varemodtagelse.

Transparent samarbejde

Vores tilgang er et åbent og transparent samarbejde, hvor vi udfordrer hinanden og løser problemer, inden de udvikler sig. På den måde lykkes det os som regel at opnå høj kundetilfredshed.

Ingen forpligtigelser

Hos SERWIZ passer vi godt på vores personale. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og det er vigtigt for os, at de har ordentlige arbejdsforhold og trives i deres dagligdag ude hos vores kunder.

Bliv ringet op

Bestil en uforpligtende telefonsamtale