Service Intern Service

Vi sørger for de praktiske opgaver og internt vedligehold

Se alle services

Alsidig og skalerbar intern service

Intern service omfatter alle de nødvendige Space Management-opgaver, der skal til, for at holde jeres bygninger i drift. Vi er leveringsdygtige i post- og scanningsydelser, viceværtopgaver, lettere vedligehold og service af bygninger samt kontorforsyning og interne flytninger.

Vi indretter servicen præcis efter jeres ønsker og behov, og vi kan med kort varsel skalere op eller ned.

Intet smitter som et smil – og vi hjælper jer gerne med:

  • receptionist
  • vicevært eller handyman
  • vagt- og sikkerhedsservice

 

Lad os tage os godt af dine kunder og medarbejdere

Ikke to samarbejder er ens
Kontakt os allerede i dag

Reception - intet smitter som et smil på læben

SERWIZ’ servicemindede personale leverer alt inden for gæsteregistrering, møderumsbooking, concierge- og hostservices, intern postomdeling og varemodtagelse. En receptionist er virksomhedens ansigt udadtil og den første, gæsten møder. Receptionisten er derfor også en vigtig nøgleperson, der får dagen til at køre på skinner for folk omkring sig, uanset krav og ønsker fra gæster og kunder. Med et smil og god service hjælper SERWIZ andre trygt videre. Giv det bedste førstehåndsindtryk med en imødekommende og kompetent reception.

Alsidig og skalerbar handyman- og viceværtservice

SERWIZ medarbejdere tager sig af alle de Space Management-opgaver, der skal til, for at holde jeres bygninger i drift. Vi er leveringsdygtige i post- og scanningsydelser, viceværtopgaver, lettere vedligehold og service af bygninger samt kontorforsyning og interne flytninger. Vi indretter servicen præcis efter jeres ønsker og behov, og vi kan med kort varsel skalere op eller ned.

Skræddersyet vagt- og sikkerhedsservice

SERWIZ samarbejder med de mest professionelle på markedet inden for vagttjeneste og sikkerhed, og vi kan stå for vagtrunderinger, kritisk alarmudrykning og gæsteeskortering. Alle vagt- og sikkerhedsopgaver udføres af veluddannet og certificeret personale. Når det er en økonomisk fordel jer, anbefaler vi fuldautomatiserede løsninger til overvågning, adgangskontrol, drift af alarmsystemer og indbrudssikring. Vores vagttjeneste har fokus på at reducere kørsel og derved spare CO2. Også med det for øje, kan fjernovervågning og automatisk adgangskontrol være en fordel.

  • Viceværtopgaver, kontorforsyning og interne flytninger

  • Lettere vedligehold og service af bygninger

  • Skalér op eller ned
    med kort varsel

Kontakt Katrine for en uforpligtende telefonsamtale

SERWIZ består af mere end 2400 dedikerede og passionerede medarbejdere. Mød flere af os under kontakt siden.

Find kontakt

Hvad inkluderer intern service hos SERWIZ?

Hos SERWIZ tilbyder vi intern service. Og hvad betyder det så? Tænker du måske. Jo, det betyder, at du hos os kan få hjælp til alle opgaver indenfor Space management. Således kan vi altså hjælpe dig med at holde dine bygninger i drift, og vi er utroligt leveringsdygtige i især post- og scanningsydelser, viceværtopgaver, lettere vedligehold og service af bygninger samt kontorforsyning og interne flytninger. Så ønsker du at få hjælp til internt vedligehold, og ønsker du at finde nogle, der kan skræddersy en løsning til netop dine ønsker og behov? Så er du altså kommet til det helt rette sted. Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud på intern service!

 

Hvorfor vælge SERWIZ som din samarbejdspartner til intern service?

Der er mange gode grunde til at vælge SERWIZ som samarbejdspartner, når du har brug for hjælp til intern service. Vi tilbyder nemlig:

  • Fleksible løsninger
  • Professionelle samarbejdspartnere
  • Meget mere end bare intern service

Vi skræddersyer altid vores intern service til dine behov. Det er ikke alle, der har brug for både post- og scanningsydelser samt viceværtopgaver, så har du kun brug for én af delene, så er det også okay- det finder vi en løsning på. Der er ikke 2 af vores samarbejder, der er ens. Nogle indeholder flere opgaver indenfor intern service end andre. Så giv os et kald og fortæl os, hvilke opgaver du har brug for hjælp til, så sammensætter vi en løsning efter dine behov. Vi sætter os ind i din forretning, så vi sammen kan udvikle en løsning, der er perfekt for dig.

Derudover samarbejder vi tæt sammen med en række samarbejdspartnere, der alle er nøje udvalgt. Vi ønsker ikke at samarbejde med hvem som helst, for så kan vi ikke sikre de bedste resultater for dig. Derfor ønsker de samarbejdspartnere, vi har, også kun i lige så høj grad som os at hjælpe dig med den udfordring, du står overfor i forhold til intern service.

Og som om, at alt det ikke var nok, så tilbyder vi også så meget mere end bare intern service. Vi ønsker hele tiden at udvikle os, ligesom vi også ønsker at udvikle dig og din forretning. Derfor går vi også op i både åbenhed og transparens, der skal sikre det bedste output for alle parter.

 

Derfor skal du outsource opgaverne indenfor intern service

Men hvorfor er det overhovedet en god ide at outsource intern service? Jo, det er det, fordi du og dine medarbejdere så kan fokusere på det, I er bedst til – nemlig jeres kerneydelser. Desuden kan intern service være med til at skabe et arbejdsmiljø, der er både trygt, sikkert og ikke mindst hyggeligt, så du skaber de bedste rammer for dine medarbejdere. Og det er altså noget, der kan gøre en forskel i hverdagen. Der er mange, der negligerer, hvor meget arbejdsmiljøet egentlig præger arbejdsglæden blandt medarbejderne. Og netop derfor er det også vigtigt, at opgaverne indenfor intern service bliver gjort af folk, der er uddannet indenfor området. Med andre ord, skal du outsource din interne service, fordi:

  • Det effektiviserer jeg arbejdsgange
  • Kvaliteten af jeres faciliteter bliver højnet
  • Kvaliteten af opgavernes udførelse bliver højnet
  • Det skaber mere overblik i jeres hverdag
  • Arbejdsmiljøet bliver mere sikkert og trygt

 

Hvem henvender intern service sig til?

Vores interne service henvender sig til alle virksomheder, der har nogle fysiske bygninger, som skal vedligeholdes. Intern service bliver ofte overset som branche, selvom det kan have en enorm positiv effekt på både din virksomhed og dine medarbejdere. Du sikrer, at din virksomhed og dine bygninger fungerer, som de skal. Blandt andet, når det kommer til

  • Rene og pæne omgivelser
  • Et godt indeklima
  • Flotte og velplejede udendørsområder
  • En imødekommende reception

Og meget, meget mere. Der er altså mange måder, hvorpå vi kan hjælpe dig med intern service, så du kan med fordel tage kontakt til afdelingen, hvis du ønsker at høre mere om, hvilke opgaver vi kan hjælpe dig med. Vælger du facility management fra SERWIZ, kan du altid stå op velvidende, at din virksomhed fysiske lokation er i orden.

Lad SERWIZ hjælpe dig!

Kontakt os allerede i dag

Kontakt os for yderligere information eller et uforpligtende tilbud

Gennem et samarbejde med SERWIZ får du en samarbejdspartner, der har flere års erfaring indenfor intern service samt en stor portefølje af dygtige og dedikerede medarbejdere, kan du være sikker på at få, hvad du har købt – og måske endda mere til. I dag består vi af intet mindre end 600 medarbejdere, der hver især står på spring for at hjælpe dig og din virksomhed. Uanset om det så måtte være flyrengøring, intern service eller noget helt tredje, du står og mangler. Og så kan du naturligvis regne med, at alle SERWIZ’ medarbejdere er uddannede i de nyeste og mest effektive rengøringsmetoder. Derfor er de også fagligt klædt på til at sørge for, at dine bygninger står skarpt til enhver tid.

Men ikke nok med, at vi står på spring for at tilbyde effektiv og pålidelig intern service til dig og din virksomhed, så bestræber vi os faktisk også om at levere en kundeservice, der er over det sædvanlige. Kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål eller blot brug for hjælp til enten det ene eller det andet. Vi stræber altid efter at besvare alle spørgsmål og andre henvendelser så hurtigt som muligt, og vi er altid ærlige og hjælpsomme.